klncbebek Bu ikinci gebeliğim 18+5 olduk ve hâlâ hissetmiyorum normal mi gerçekten ya 2 gün önce doktordaydim hissedersin daha dedi benim gibi olan var mı?
Busraaaakkk klncbebek O haftalarda günde 1 kez belli belirsiz hissediyorsun, belki bağırsak hareketi gibi de düşünmüş olabilirsin. Ben şu an 22.haftama girdim baya baya hissediliyor mesela.
winnie_the_pooh klncbebek bende o haftalarda nadiren hissediyordum. Belki 3-4 günde bir kez.o da minicik bi kıpırtı. 21-22 den sonra netleşti hareketler
kizinaasikanne klncbebek İlk hamileliğinse ve bebek kızsa biraz geç hissediyorsun 🙈 22 haftaya kadar vaktin var
klncbebek Busraaaakkk belkide ben hareket esnasındayken oynuyordur diye düşünmeye çalışıyorum umarım bir an önce hissettirir kendini😊
klncbebek winnie_the_pooh 19 hafta olcaz neredeyse aslında ilk gebeliğime dair hiç bişey hatırlamıyorum da insan meraklaniyor işte hissetsem rahat etcem😀
klncbebek kizinaasikanne ikinci gebeliğim cinsiyeti kız evet herkes kız daha ağır olur geç hissedersin diyor da insan meraklaniyor işte
Busraaaakkk klncbebek özellikle akşamları daha çok hareketli oluyor benim ki mesela ilk hareketini de yine akşam hissetmiştim 🥹