kartanesi___ 25+2 olduk ve 7-8 kilo almışım😭😭😭kilo takıntım var moralim bozuldu😂normal mi kızlar ya verebilir miyim doğumdan sonra? Sizde durumlar ne kaç haftalıksınız kaç kilo aldınız?
arilanki_ kartanesi___ 22+3 deyim ve 9 kilo aldım bile şimdiden 😂 önceden spor yapardım hamileliğim başından beri yapmıyorum kilo almamı buna bağlıyorum ben ama bence kiloya takılma sen ve bebeğin sağlıklı olduğu sürece tabiki. doğumdan sonra bol su içersen süt yapsın diye tatlıya abanmazsan biraz dikkat edersen her şekilde verirsin bence
Havin49_ kartanesi___ verirsin cnm bende 22 haftalık 1. Kg aldım ama bu günden sonra çok alıcam gibi duruyor bebek büyüdükçe daha acıkıyorum😀😀
twobabymomm kartanesi___ canım bu kadar ağlama kendini üzme zaten doğumda en az 10 kilo gidiyor 100 kilo falan mısın
irmairma kartanesi___ bende şuan 26+2 deyim şuan 7 kilo aldım diyetisyenim ve doktorum normal dedi 59 kilo hamile kaldım toplam 14-15 kilo alabilirsin dedi.
kartanesi___ glsmnx Bilmiyorum valla ya en önemlisi tabii bebeklerin sağlığı ama fazla kilo alırsak bu da ilerde bizim sağlığımızı kötü etkiler o yüzden moralim bozuldu:( inşallah emzirirken de iştah açılmıyordur
kartanesi___ arilanki_ bebeğim eğer hamile kaldığım kilo çok olmasaydı pek umursamazdım ama zaten 65 kiloydum şimdi 72-73😭😭😭
arilanki_ kartanesi___ boyun kaç bilmiyorum ama eğer normal bi kilo aralığında hamile kaldıysan 11-16 kg arasında alman zaten normal öyle düşün
kartanesi___ irmairma benimki de normal gibi duruyor ama bilmiyorum ya tuhaf geliyor bu kadar kısa sürede bu kadar kilo almak
Miillena kartanesi___ bebeğin kilosu, kesesi, vücut sıvılarındaki artış derken zaten doğumla aldığın kilonun büyük kısmını vereceksin. Annem doğumdan 10 kilo vermiş halde çıkmış. 10 15 kilo almak normal olan.
kartanesi___ Miillena ay inşallah benim de aldığım bütün kilolar hamilelik kilosudur ve inşallah hemen gider