Annişler öncelikle merhaba..
Bebişim 5 aylık..
4.ayından beri kan ilacı kullanıorz sağlık ocağının verdiğini, bi sıkıntı yoktu.
8 kilo ve 8 damla olarak veriyorum.
Kaka rengi ilacı kullandığımdan beri koyu renkti ama bi kac gündür kaka rengi sarı renk hiç koyuluk yok bu neden olabilir ?? 🤔 Bi kac arastırma yaptığımda bunun demir ilacının az verilmesinden veya yaramadığını duymuştum doğrumu acaba??