Kızlar merhaba 8 haftalık gebeyim çarşamba günü başka bir hastaneye gittiğim için benden tüm kanları yeniden aldılar.Aslında 2 hafta öncede vermiştim orda hiçbirşey çıkmamıştı.İdrarımda sanırım enfeksyon başlangıcı varmış.Doktorda bazı kanlar geç çıkacağı için 10 gün sonra gel demişti.Bende enfeksyon olunca korktum açıkcası sizce hemen gitmelimiyim yoksa evde bol sıvı tüketerek hijyene dikkat ederek geçecek birşeymi.Aile hekimindeki hemşire bu şekilde geçer hemen gitmeme gerek olmadığını söyledi.Birde sanırım idrar kültürü önemliymiş bu hastanede ona bakmamışlar 2 hafta öncekinde bakılmıştı ve temizdi şükür 🥰