Kızlar merhaba son regl başlangıç tarihim 15 ekim 10 kasım akşamında test yaptım silik çıktı kan verdim o akşam 60.99 çıktı çarşamba sabahı kan verdim 110 çıktı bu sabah kan verdim 307 çıktı sizce nasıl haftaya çarşamba gel keseyi görebiliriz dedi doktor ama biraz çişin varken gel dedi sizce nasıl