pamuk2343 Reglime 8 gün var ama 2 gün önce koyu kahve kanamam oldu ki nomralde reglim düzenlidir ve ara kanamam hiç olmaz. Bugün test yaptım ve direk ikinci çizgide çıktı. Sizce hamilemiyim?
nrlily Kan vermeden ne desek boş bence. Kuruma çizgiside olabilir hamile olma ihtimaliniz de yüksek. Uzun süre umutlanıp negatif çıkıncada insan üzülüyor burada beklemek yerine kan verin bence içini rahat etsin
pamuk2343 nrlily cidden öyle ama dediğim gibi 27 yaşımdayım ve ara kanamam hiç olmadı o şüpheye düşürdü zaten 🥹
pamuk2343 Busranur_mnts prodoctor 1 tane vardı eczanede ilk bunu yapıp sonra onu yaparım dedim onuda deneyeceğim
1ogrencianne pamuk2343 prodoctor ile yap bence. Freely bende yalancı pozitif vermişti. Belirgin 2. Çizgiden sonra adet olmuştum. Gönlüne göre olsun inşaAllah 🤲🏻