leomom01 Bir1kelebek glnzkrkmz hemen çıktı adetim bir gün gecikti ama 3 test aldım biri negatif ikisi pozitif çıktı , emin olamadim piyasa da bozuk test çok var kan versem çıkar mı birgün gecikme ile
leomom01 medanyela vanilya_kokusu_ barbiez testin bir tanesi de negatif çıktı ama korkuyorum kan verince olumsuz çıkarsa diye 🥺
medanyela leomom01 geç döllenme olabilir o yüzden o kadar silik çıkıyordur 2 test yapmışsın 1i negatif çıkmış hadi biri yanıldı diğeri de mi yanlış 2ye 1 oran bence olasılığın yüksek reglinde gecikmiş