Blueeberryy Hesabim vardi telefon secince atiyo uygulamadan sifre hatirlamiyorum maile gelende yok yardimci olurmusunuz
Gokturkmom_ Blueeberryy Kullanıcı adınız ile birlikte daha fazla kısmından mail atmalısınız annemiz.🌸
NaimeYilmaz Blueeberryy Herhangi bir mail iletilmedi sakıncası yoksa buradan yazar mısınız kullanıcı adınızı?
NaimeYilmaz Blueeberryy Uygulama guncel mı? Cihazınızın sürümü de güncel olmalı, onları bi kontrol eder misiniz?
NaimeYilmaz hd_d Periyot takibi uygulaması, aynı zamanda astroloji asistanları mevcut. Kullanmak isterseniz bir Forum bölümü de var. ✨
Nzl_1999 NaimeYilmaz hesapta açtığımız tartışmlari nasıl silebiliyoruz bi tartışmayı silmek istiyorum
Herseydenbiktim Blueeberryy Askim bende giriş yapamadım yükleyip yükleyip sildim hatta uygulama da şifreni al yada kopyala diyordu kullanıcı adımı yazdım verdikleri şifreyi kopyaladım öyle girdim ay pek anlatamadım ama anlamazsan ss atarak gösteririm
Blueeberryy Herseydenbiktim sifre falan hatirlamiyorumki 😂 numaradan giris yap diyorum uygulamadan atiyo ya
Herseydenbiktim Blueeberryy Bende de öyle olsun giremedim kendileri şifre veriyor 3 çizgi var ya oraya basinca
Herseydenbiktim Blueeberryy kanka daha fazla kısmı var ya orada senin direkt kullanıcı adın çıkıyor mu? Çıkıyorsa şifre kopyala diye bi yer var oradan giriş kısmına baş şifreyi kopyala giriliyor