Ben de 6 haftalık hamileyim sabah kan ve idrar verdiğimde tesadüfen idrar yollarımda enfeksiyon olduğunu öğrendim. Aslında sırt ve ensemde ağrı vardı ve üşüme, terleme, sık idrara belirtileri gösteriyordum ancak hamilelikten dolayı olduğunu düşünmüştüm. Acile gittim doktor monurol, parol ve piyeloseptyl yazdı. Güvenle kullanabileceğimi söyledi gebelikte sık rastlanılan birşeymiş burada benden başka kullananları görünce içim daha çok rahatladı🙏🏼 bir an önce acil de olsa doktora gitmenizi öneririm herkese geçmiş olsun.