Serappppph Lavin08 yaa üzüldüm diğerlerinde silik çıkmıştı senin bugün mu yaptın da negatif çıktı senin dpo kaçtı bugün
Lavin08 Serappppph misafirim vardi gelemedim buralara negatif kuzum ya bat 20 inşallah öbür ay tutar ne diyim😥
Lavin08 dalyaluna35 bende elendim benimde negatif kuzum😥inşallah öbür aya tutar güzel haberler veiririz😥🙏
Serappppph Lavin08 bende regl oldum canım bugün nimo 3 tane yaptım üçü de pozitif çıkmıştı artık asla inanmam o teste