Lavin08 Kizlar regliye 6 gun var biliyorum erken daha catlamanin da 10.gunundeyim sizce silik çizgi varmi yoksa bana mi oyle geliyor
Lavin08 Lavin08 @samaa_ @Zarifokur @Tgbtrstgl @Esma006 @dalyaluna35 kizlar sizde bakabilirmisiniz rica etsem
superstar_00 Lavin08 Merhaba merak ettiğim için soruyorum çatlama iğnesinden sonra nasıl değerlendirdiniz doktorunuz ne önerdi?
ilknuryvz Dört gün daha bekleyip testi tekrarlayın iğne etkisinden ikinci çizgi çıkabiliyor. Mor testte var gibi diğerinde göremedim. İnşallah vardır ama bekleyin bence 💞
Tgbtrstgl Lavin08 sanki çok silik bi çizgi var gibi canım bi kaç gün sonra tekrarla testi emin olmak için
samaa_ Lavin08 silik bir cizgi gordum 🥹 mesajlarina gore 5dakikayi bile gecmemiss cokk iyii bitane daha test yap yarin.
Esma006 Lavin08 var canım bende ilk gebeligimi bu test ile öğrendim aynı silikteydi hatta kan verdin mi
Lavin08 Lavin08 kizlar buda pahali olan predictor early bence yok ya bu hassas test regliye 5 gun kaldi olsa cikardi bunda yinede bide siz bakarmisiniz @samaa_ @Serappppph @Zarifokur @Esma006 @dalyaluna35 @Tgbtrstgl
Lavin08 Serappppph 5 dakika bile sürmedi canim 2 3 dakikada böyle silik cikti ama 6 gun var regliye yalanci pozitif de olabilir diye umutlanmak istemiyorum
Serappppph Lavin08 öyle olmaz inşallah vardır ve sağlıkla büyümeye devam ediyordur diye düşünelim ve gerçek olsun inşallah canım. Amin🤲🌸
Serappppph Lavin08 mesela bende catlamanın onuncu günümdeyim test yaptım awox hicbisi çıkmadı maselef yine kocaman bi negatif😔😭
Lavin08 samaa_ aynen kuzum bende size bi atayim dedim bugun esime productor aldircam 300 umuş eczanede al dedim yarin yaparim ilk idrar la innovita ninda var 2 tane gondermis ovulasyonla daha 6 gun varya olsada cikmaz dedim onla
samaa_ Lavin08 innovita ile evet simdilik cikmaz bir kac gune cikar. Yarin yaparsin awox yok mu? Digerleri birden yalanci verir Allah korusun🥺 awoxla da dene
dalyaluna35 Kuzum cok cok hayali cizgi olarak gözüküyor ama kesinlik icin 2 gun sonra ilk idrarla denemen lazim
Lavin08 samaa_ awox yok ya eczanelerde vardi gecen ay bitirdim hepsini erkenden yapa yapa productor da herkes ovuyo ama bakalim kuzum
Lavin08 Serappppph kuzum regline kac gun var daha iyi dusunelim dedigin gibi benim yaptigim test days doctor herkes yalanci pozitif cikariyor yazmis forumda yarin 5 gun kaliyor aksam esime productor aldircam sabahda onla denerim orda belli olur bat tarihin ve yumurtlama ne zamandi
Serappppph Lavin08 regli valla bilemiyorum geçen ay 18inde oldum 5inden itibaren dpo saymaya basladim yine 18i catlamanin 14.ü günü oluyor 4 gün kaldı yani
Lavin08 Esma006 yok kuzum vermedim bat 20 ya hani yalancidir diye adet gunumu bekleyim dedik yarin bide productor la yapcam o daha iyi bi test
Lavin08 Serappppph bekle o zaman kuzum negatif demek icin erken awox u yarin ilk idrarla bidaha yap canim istersen
Esma006 Lavin08 prodoctor da iyi evet inşallah vardır canım gecikme bekle evet hakkında hayırlısı olsun inşallah ❤️