Bebeğim 10 günlük.. Dünden beri kabız kakasını yapamıyor ve çok ağlıyor gece hiç durmadı. Doktor beş güne kadar normal dedi. Mamada yapabiliyormuş. Mamayla besleniyor sütüm az olduğu için. Gece hiç uyuyamadı ağlamaktan kakası poposunda duruyor ama yapamıyor öneriniz var mı ya da başına böyle bir durum gelen