Seymabyrm Kızlar merhaba, 35 haftalık oldum bugün. Geceden beridir bebeğim sürekli toplanıyor hiç bu kadar sık toplandığını hissetmemiştim hiç uyutmadı. Toplanırkende canım acıyor. Yalancı sancı mı oluyor bu ?
myangelson Seymabyrm can acısı varsa yalancı olmuyor. Düzenli aralıklarda mi toplanıyor? Baktınız mı hiç dakikasına?
aybalasmom Seymabyrm geçmiş olsun, hastaneye gidecekmişsin zaten. Yalancı sancıdır düzenli değil demişsin. İnşallah bekler vaktini💖
annesininincitanesi Seymabyrm Kuzum yalancı sancı yaşıyorsun muhtemelen benim de öyleydi kızım son 3 hafta geceleri sık sık toplanırdı ama nstde sancım çıkmazdı. 38+1’e kadar da sancı görmedim zaten hiç nstde… Kişiden kişiye göre de değişiyor tabii doktoruna bir görün neden bu haftaya kadar hala nstye girmedim diye de bir sor bence çünkü bi şikayetin olmasıyla nstye alınmıyorsun normal ultrason gibi düşün onu şikayetsiz de bakılması gereken bir şey… 32’de ya da en geç 34’te düzenli nst takibi yapılıyor diye biliyorum.
Seymabyrm myangelson dakikası düzensiz ama toplanırken canım acıyor, birde gece boyunca sık sık toplandı yumru gibi
myangelson Seymabyrm bende bir doktora gidin muayene etsin bu kadar sık olmuyor çünkü enfeksiyon falan da olabilir
Seymabyrm myangelson gideceğim doktorumun gelmesini bekliyorum erken olduğu için gidemedim henüz çokta merak ettim
Seymabyrm myangelson hayır yok sadece toplanıyor sertleşiyor orada yumru gibi geceden beridir öyle oluncada acı veriyor o öyle sertleşirken belki yalancı sancıdır diye düşündüm
myangelson Seymabyrm benim ilk hamileliğimde düzensiz bir şekilde bu şekilde olduğu halde doktor sancı kasılma olarak kabul etti onları ilaç kullandiriyordu. Bu hamilelikte mesela nst de kasılma çıkıyordu ama canımı yakmadigi için sancidan saymadilar
Seymabyrm myangelson benim ilk hamileliğim sancı mı değil mi normal mi anlayamıyorum bilmiyorum çünkğ gittiğimde nstde çıkar herhalde daha önce hiç girmedim nstye
myangelson Seymabyrm bende anlamazdim bebek poposu falan sanıyordum meğer sancı ağrı verirse sancı olarak geçiyormuş artık düzene de girince doğum başlamış oluyor. Aynen bebek kasildikca içerde nst de çıkar. Aslında normalde 34-35 haftalarda bağlanıyor nst sizde bakılması mi hiç
Seymabyrm annesininincitanesi ben öyle birşey sandım kuzum cünkü hic sokmadı bir kez 28 deyken bi sancım vardı ozaman sokmuştu bende sancı olunca felan sokuyor sandım. Hafifledi sabah uyumuşum, 3 bucukta randevum var sorucam. Bütün gece boyunca kasıldı durdu tüm gece olunca garip geldi bana tüm gece boyunca mı oluyodu seninde
annesininincitanesi Seymabyrm Evet bacım tüm gece yaşıyodum bazen rahatlıyordu bazen toplanıyordu saat saat not alıyordum uyku sersemi halimle 😅