Sss1947 Kızlar 11 Kasım gibi regl oldum olduğum günden beri siyah geliyor hiç kırmızıya dönmedi şimdide dün en son pembe gibi gelmiş ve kesildi tüm gece hiç gelmemiş henüz başına gelen varmı böyle birşey ?
Busranur_mnts Sss1947 hormonal bi sorununuz vsr mı bende pcos vardı kahverengi siyah olduğu da oluyordu 1 hafta boyu sonra bazen kanamaya da dönüyordu 5 6 gün kadar sonra bitiyordu bazen de sadece koyu akıntı ile biterdi
Sss1947 Busranur_mnts hayır yok iki aydır bir kısa sürüyordu adetim zaten bu seferde siyah geliyor anlamadığım şekilde o yüzden merak ettim
Denizmrt Sss1947 ben bi önceki regl kalma kan birinkisi olunca ertesi ayn gelen regl de koyu geliyo diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum
Sss1947 superstar_00 adetten önce yapmıştım 5-6 tane 3-4 tanesi silikti ama adet oldum işte bu şekilde
superstar_00 Sss1947 Yazınızda yazmışsınız ya pembe gibi geldi kesildi diye belki yerleşme kanamasıdır diye yazdım tekrar isterseniz test yapın içiniz rahat olsun.