Gecen ay görüştüm ebelerle baba refakatçı istemiyoruz dedi cocugu olan tecrübeli kadın refakatçı olsun dedi. Çünkü babalar gece aglayan bebege bakmıyor arkalarını dönüp yatıyolar bütün gece siz uğraşıyorsunuz biz cok üzülüyoruz dedi babaların bahaler aynı duymadım agladıgını filan diyolarmış ilk gece rahat gecsin die babaları istemiyolarmış 😅