asenazeynep 1aleynax Ayy vallahi insanın kendi yaptığına benzemiyor haklısın😂Ben arada içiyorum kola…ama gönlüm rahat değil tabii net olarak. Böyle doyasıya bir şeyler yiyip içmek ayrı güzel🥲
1aleynax asenazeynep valla öyle bende içiyordum arada ama gebelik şekeri çıkınca hiç içmedim dmdmdmmd