iyi geceler kızlar ya benim kafam çok karışık lütfen biri beni aydınlatabilir mi ? 31+2 günlük gebeyim vajinal mantar enfeksiyonum vardı gebelikten önce fitil felan kullandım ama geçmedi son çare doktor ağızdan alınan bir antibiyotik verdi 150 mg bir hap Pazartesi aldım bir de 4 gün sonra bir daha iç dedi fakat internetten prospektüsüne baktım gebelikte asla önerilmez yazıyor doğumsal problemler olabilir yazıyor eğer böyle bir durum varsa doktor neden bunu bana verdi ve son hapı biraz önce içtim korkuyorum birşey olur mu sizce ? 😔😔😔