arkadaşlar gebelikte tansıyonum çıktı 5 gün hastanede yattım yüksek çıkıyor 15 16 14 bir ara. 17 çıktı suan 13 14 oluyor doktorum 14.9 olursa hap kullanacaksın dedi hap yazdı ama şükürler olsun daha başlamadım size sorum olacak ben suan 34+5 im sizce doğumum seseryanmı olur normalmi