nurr92_ 29+4 haftalık gebeyim suyum geldi, hastaneye yatışım yapıldı kesede su olmadığından dolayı enfeksiyon riski var ama Dr düşüncesi ilaç serum yakın takiple bunu 34 haftaya ulaştırmak sizce ne olur
2bebelianne nurr92_ hayırlısı olsun hakkında inşallah korktuğuna uğramaz yavruna sağlıkla kavuşursn moralini yüksek tut bebekler sandığımızdan çok daha güçlüler 🥹🫶🏻
Aaaa9698 nurr92_ benim bi arkadaşımın 2 haftadan fazla hep suyu geliyordu o şekilde devam etti sizinde öyle olur inşallah