LadyX bende aynısını yaşamıştım ya. Önce fitil verdi bana dediki odana gidip eşyalarını topla sancı odasına götürcez seni ama hızlı ol sancı her an başlayabilir. O kadar stres yapmıştım ki. O fitil işe yaramadı serum bağladılar. Ama bende tık yok gelen hemişreler ebeler hep şaşırıp gitti. Doktorumda normal doğum diye diretmişti. 3 gün boşuna o bekledim dediğiniz gibi bebek strese girdi. Gece 23.45 te serumu çıkartıyorlardı sezaryen ihtimaline karşı 24.00 e kadar bana yiyecek iki lokma verip sonra tekrar suniyi takıyolardı. Mahvolmuştum ya şimdi düşünüyorum ben nasıl kabul etmişim. Benimde şimdiki aklım olsa hiç uğraşmazdım 😂