Zeynepzeze Bugün ölçüm yapıldı, Crl= 49 mm Nt=1.1 mm İnternetten sonuca baktım, biraz yüksek gibi sonuç 1 hafta sonra çıkacak. Bilginiz var mı değerler için?
Duyguxx Zeynepzeze canım benim bildiğim nt 3den fazlaysa risk oluyor . Bencede senin gayet normal kaçıncı haftada yaptırdın? Benim sonucum crl 65, nt 1.6 idi. Doktorum hiçbir sıkıntı Yok demişti
Pelnm Zeynepzeze gayet iyi canım ben de kendi sonucuma baktım da benim de çok şükür temiz çıkmıştı🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 3ün üstü riskli