Prensannesi111 Kızlar merhabalar bende pcos var. Hayıt tentürü aldım. Alıp kullanıp hamile kalan var mı? Birde nasıl kullanılacak acaba adetliyken kullanıyor mu?
Papatya05_ Prensannesi111 hayıt tentürü değilde hayıt karışımlı sirke kullanmıştım sabah akşam aç karnına içiyordum suyla
Papatya05_ Prensannesi111 yaa bende bi sıkıntı yoktu ben ara ara bu tarz şeyler faydalı diye kullanırım mesela 6 ayda bi soğan kürü falan ama bunların bence gebeliğe bir çok faydası vardır Hayıt hormonlarımı daha da düzenli hale getirmişti şuan gebeyim evet