Senbenbenegim Nst de sancım çıktı ama ben hicbirsey hissetmiyorum ve eve geldim 🤔 doktor gece gelebilirsin dedi normal doğum ama tık yok gibi yada ben mi hissetmiyorum
Pembeayicik Senbenbenegim aynı durumdayim gunlerdir bende cekiyorum acilmam yok doktor bekle dedi gönderdi
bebekveannesi35 Senbenbenegim benimde nst de sancım çıkmıştı ama hissetmiyordum evim uzak diye yatışım yapıldı yürüyüş sıcak su vs derken 6 cm ulaştı açılmam daha sonra suni sancı verildi 8 cm oldu sonra doğum başladı kesi yapıldı ve doğum yaptım çok şükür. Kendini kasma rahat ol derin derin nefes al sancın olursa dakikasını takip et öyle git hastaneye sağlıkla kucagına al inşallah
Han23 Senbenbenegim aşkım geldiginde hissedersin merak etme benımde gecem mışıl mışıl uyuyarak geçti sabah sancılarım başlamıştı duzenli gelen hastaneye bi gitmiştim 5 cm açılmışım. Sağlıkla kucagına al bi anda olup bitiyor sakin kalmaya calıs tadını cıkar 🥹❤️
Senbenbenegim Han23 şuan baş ağrım tuttu arada sancılarını hissediyorum evim hastaneye çok uzak olmadığı için doktor yatış yapmadı ve açılmamış olup olmadığında bakmadı sadece gece siddetlenebilir dedi
Han23 Senbenbenegim benimde doguma kdr bakmamıştı doktor. Sancıları takıp et duzenlı gelip gidiyormu süresi nasıl vs ben kendi dogumumda süre falan tutmamıştım uyumuştum 😆 uyuyabiliyorsan uyu sancı gelınce uyanıyorsun
Senbenbenegim Birde kizlar ilk gebeligim diye fazla bilgiye sahip değilim kasilinca sanki göbeğimi içe cekiyormusum gibi oluyor sertlik tabi var ve afedersiniz sanki idrar yapicam.boyle birseymi
Han23 Senbenbenegim anammm doğurunca yaz unutmazsan vallahi merak ettim bu nazlı bebiş ne zaman gelecek diye :)