Muğla eğitim araştırmada doğum yapanlar fikirlerini paylaşabilir mi asla devlette doğum yapmak istemiyorum ama doktorumu seviyorum ve güveniyorum ondan başkasıyla yapamıyorum ve bebeğimin genetik testin de çıkan bi cinsiyet anomolisi yüzünden yine doktorumla kalmak istiyorum bebeğim tüp bebek sadece bir gece yatış yaptım çok hoş gelmedi kadın doğ servisi burda doğum yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi