Sizdenbirii1 benim doktor da 11 kasım da planladı, 37+2 olacaktı , ama sancım çok oldu gece 3 te sabaha kadar devam etti , gittim 2 cm açılma var dedi beklemeyelim , eve bile göndermedi , sezeryana aldı . Zaten hep erken olur dedi karnı 2 hafta kafa 3-4 hafta arası önde idi