anneningunlugu1 https://imgyukle.com/i/CAxm2x Kzlar en üstteki testi sabah yapmıştım bu alttaki iki testi akşam 11-12 gibi yaptım sabah çizgi netti akşama silik çatlamamı olmuş ben anlamadım anlayan yardımcı olabilirmi acaba
bebeklerim__ anneningunlugu1 galiba sabah pik olmus. En alttaki de idrar fazla gelmis diye düşünüyorum yada test bozuk gbi
anneningunlugu1 bebeklerim__ aslında en alttakindede çok silik bi çizgi var fotoğrafta belli olmamış 2. Testteki gibi
saadet2308 Herkesinki farklı canım bak benimki 3 kasımda saat 2 de yaptım baya koyuydu belki daha koyulaşır dedim ⅚/8 de yaptım bu defa daha silikleşti o gün çatlamıştı