
12+4 haftalık hamileyim doktor kan almadı sadece eski sonuçlarıma bakarak sende tiroid var (hamilelikte çıktı)hamileliğin riskli o yüzden riskli gebeliğe kan sulandırıcı veririz o yüzden aspirin yazıyorum dedi
Sizce kullanmalımıyım aspirin hamilelikte tehlikeli değil mi hiç içimden kullanmak gelmiyor daha önce böyle diyen bi doktor olmamıştı çnki
Kullanan var mı bir şey olurmu aydınlatın beni lütfen 🤦🏻♀️🤔🌸