Meros15 Bu 2. Gebeligim 27 haftalik hamileyim bu sabah wc ye girdiğimde peçeteye hafif pambemsi leke vardı sizde de oldu mu bugün sürekli takipledim bi daha olcak mi diye şükür bisey olmadı ama yine de biraz korktum açıkçası
Meral_63 Meros15 yine doktora danış bacım kese etrafında kanama alanı olabilir benim 17 haftalıken öyledi progestan verdi
Meros15 irmairma yazdım bu sabah kendi doktoruma da bebek hareketleri iyiyse devamı gelmediyse endişe etmeyin dedi
Meros15 Meral_63 sabah olduktan sonra yazdım hemen doktoruma bebek hareketleri iyiyse devamı gelmediyse endişe etmeyin dedi
Elifmhra Plesenta aşağıda demislermiydi size bana öyle dediler oyuzden bi kaç kere lekelenmem olmuştu
Meros15 Elifmhra hayır demediler hiç sadece 1 hafta geriden geliyo dediler baska bi sorun yoktu çok şükür
senaus Bende de aynısı olmuştu korkup doktora gittim rahimde iltihap var ondan olabilir diyip antibiyotik vermişti bir de progestan iğne vurmuştu her ihtimale karşı bir sorun olmadı sonrasında