Ozgenur445 Kızlar bilenler bilir ayaklarımın be kadar şiş olduğunu yazmıştım sabah sağlık ocağına gittim dedim bi tansiyonumu ölçtüreyim çok yüksekmiş hemen beni acile yönlendirdi bende kendi doktoruma geldim sabaha kadar hastanede yatmam gerektiğini söyledi sabaha kadar tansiyonum düşmezse doğum olcak dedi neyse sabaha kadar tansiyonum düşmedi ve dün saat 12 de ameliyata alındım genel aneztrzi oldum o kadar çok korkuyordum ki gem bebeğim küçük 36. Haftasında 2550 kilo doğdu şu an küvezde ben ameliyattan çıktığım ana göre daha iyiyim çok şükür bebeğimi doğru düzgün göremedim bile eğer şişlikleriniz varsa sakın ihmal etmeyin hemen dr görünün diyeceğim şu ki rabbim hepinizi bu mübarek kandil gününün yüzü suyu hürmetine kurtarsın bana ve Bebeğime dua edin lütfen sorularınız varsa yanıtlayabilirim
Duyguanneoluyor Ozgenur445 ya benmde sağ elimde ve ayaklarımda dünden beri şişlik var c.martesi kontrol var inşllh ödemdir
dlkzfr Duyguanneoluyor bende de şişlik oluyor ama tansiyonumu ölçtüklerinde normal çıkıyor. Bana da tuzu azalt dediler 🤔
Duyguanneoluyor Ozgenur445 sizn şişliğin sebebi tansiyonmuydu biz dqha 33 haftalığız tedirgin oldum ya
Ozgenur445 dlkzfr tansiyonda sıkıntı yoksa kormamalısın zaten canım belim ayaklarım acayip şişmişti yüzüm elim falan
Duyguanneoluyor dlkzfr benümde hep normal çıkıyo tansiyonum bian öncr cumartesi olsada bi kontrole gitsek
Ozgenur445 Duyguanneoluyor aynen tansiyonmuş canım kendimi iyi hissediyordum ama tansiyon yüksek çıkıyordu halada çok düşmedi
Tuna58 Eski postlarınızı okudumda Allah korumuş gerçekten 10 gün kadar ödem kalmış, doktorunuz sıkıntı olmaz masaj yap geçer filan demiş. Hamdolsun gene de sıkıntı olmamış. Gözünüz aydın bebeğiniz de sizde sağlıklısınız ya çok şükür 🙏🙏