son reglime göre 7+5, doktor ölçümüne göre 6+5 günlük hamileyim. doktor kontrolüme çok var ve tecrübesizim bu konuda. bu yüzden hem kasık ağrım için hem de bebeği merak ettiğim için kadın doğum hastanesi aciline gittim. (daha önce kimyasal gebelik geçmişim var ve ilk gebeliğim biraz paniğim) doktora son 2 gündür kasık ağrımın ayak bileğime vurduğunu, kanama olmadığını söyledim bana ağrı derecesini ve sıklığını sormadan düşük olmaması için progestan yazalım dedi. ultrasonda herşeyi normal gördü ama. sizce kullanmalı mıyım? ağrı şiddetim dayanılabilir derecede ve dünden itibaren 2 kere bileğime vuran bir ağrı yaşadım sadece