eladmn00 aynıyız😍 benim kız da 3 yaş ve kız kardeşi olacak hayırlısıyla. İsterdim bi oğluş ama nasip, çok güzel bence kız kardeş olması enazından arkadaş gibi olurlar sıkılmazlar cinsiyet farklı olunca ilgi alanı da farklı oluyor ister istemez anlaşmazlık çıkıyor aralarında.