3 yıllık evliyim ve hiç korunmadik geçen sene letu+ovitrelle yaptım olmadı bu sene artık tedaviye başlamak istedim esimdede bendede sorun yoktu herşey güzeldi ama olmuyordu birturlu bana klomen verdiler aşılama için adetin 3. Günü başladım 5 gün kullandım gittim ve bana kist oluşmuş bu ay olmaz tekrar regl olduğunda gel dedi ve birde birkaç kilo vermemi istedi kilom 81 çıkmıştı normalde 69 du hiç fark bile etmedim o sitresle kilo aldığımı inat ettim bir dahaki adete kadar kilo vericem diye bide picassos diye bı vitamin takviye hapı vardı onu kullandım ve 72 kg a düştüm 20 günde regl oldum ve 2. Günü gittim bana tekrar hali hazırda yumurtan var 19 mm düzenli ilişkiye gir bu ay regl olmazsan yada olursan tekrar gel dedi sonra reglm gecikti 3 gün ama çok ağrım vardı ha oldu ha olacak derken kan verdim 1284 çıktı çok şükür şuan 6+5 oldum rabbime binlerce kez şükür rabbim isteyen,dileyen herkese nasib etsin insallah