aysaninbu ben gider gitmez imza istediler kağıtlara ben atmadım çok sancım vardı belki dayanamam diye özel e gitmeyi sezeryan olmayı istediğimi söyleyince ondan mıdır bilemem pek ilgilenmediler benimle ama benle aynı sıra doğumhanede olan arkadaşıma masaj yürüyüş vs herşeyi yaptırmışlar yani öyle bi bağırma kızma kötü davranan yoktu ebelerde ama iyi bi ilgide yoktu son anda doğum yaptıran ebe çok motive etti ama o da dikiş sırasında ben ah oh edince biraz mırıldandı. yemekler pek damak zevkime göre değildi. Hemşireler pek bilgisizdi damar yolu aça aça mahvettiler kolum hep uyuştu. Özetleyecek olursam maddi imkanımız çok çok iyi olsaydı özele giderdim ama şehir hastanesinde yaptığıma da o kadar da pişman değilim bir günde olup bitti herşey dişimi sıktım ama bir gündü sonuçta 40 binim de cebimde kaldı. Belki özele gitsem aynı şeyler de olabilirdi Allah iyilerle karşılaştırsın hepimizi