Beyzanurq esmaatay 21 haftalik olduk hafif gaz var gibi ama dışarıdan asla belli olmuyo sanırım artık yavaş yavaş cikicak benjmde
Simsiyahh esmaatay yok canım iç karınla alakalı birşey bu bebeğinizin kilosu için doktorunuz normal dediyse çıkmış çıkmamış önemi yok benim daha yeni yeni çıkıyor 33+2 yiz mesela kilosu herşeyi güzel önemli olan o 🥰❣️
winnie_the_pooh İlk haftalar genelde gaz birikimi çok oldupu için karın şişiyor ama genelde 20. Haftadan sonra belirginleşiyor benim gördüklerim. Bende de 20 den sonra büyümeye başladı
sehertanyeri esmaatay benım 10+3 haftalık şuan karnım var dışarıdan belli oluyor yani iç karnının geniş olmasıyla alakalı olabilir bebeğinin gelişiminde problem olsa zaten ultrasonda doktorunuzun dikkatini çekerdi endişe etmeyin 🥹💖
aysegulmustafa esmaatay ben 20 haftalık hamileyim, 8 kilo falan verdim bu zamana kadar son 1 haftadır da 1 kilo falan aldığımı fark ettim. Karnım hiç yok hamile olduğumu hiç anlaşılmıyor bebeğimin gelişimi çok iyi dedi doktor
Kvssrr esmaatay gebelikten bunyeden farkediyor ilk gelebekte hemen çıktı ikinci gebelikte 6 .aydan sonra belli oldu cinsiyet değişikliğide olabiliyor
prenses99 esmaatay benim ikinci gebeligim daha önce cikti 14. haftada cikti ama ilk gebelikte cikmamisti bu kadar erken