Mucize0 Kızlarr çalışan anne olarak doğumdan ne kadar süre sonra çocuğunuzu bıraktınız, kime bıraktınız, süreç nasıl ilerledii 🥺 Kaygılarım var biraz fikirlerinize ihtiyacım var
Rose_07 Mucize0 kızımda 1 sene sonra işe başladım. Ama şimdi işi tamamen bırakıp çocuklarımla ilgileneceğim. Eğer çok ihtiyacın yoksa bebeğinin her anına şahit ol derim. Benim öyle bir şansım yoktu ama olsaydı her anında yanında olmak isterdim.
busrasya2334 Mucize0 5 aylıkken işe döndüm 8 aya kadar teyzesi kendi evimizde baktı sonra anneme bıraktım işe giderken teyzesi çalışmaya başladı çünkü ama babasına bile bıraksanız aklınız kalacak ona birşey diyemem ama zamanla bu rutine bebeğiniz de alışıyor siz de şuan bebeğim bir yaşında işe gittiğimi işten döneceğimi gayet net biliyor zorlanmıyor uykuda yemede vs vs ama aklım kalıyor mu kalıyor o ayrı mesele
aysegulk07 Mucize0 yani bilmiyorum benim ilk bebeğim ücretsiz izne çıkmayı düşünüyorum 6 ay doğum iznim bitince 1 sene de ücretsiz kullanırım heralde
Almirolie Mucize0 gerçekten ihtiyacınız yoksa gerçekten size yetecek kadar varsa geçiminiz çalışmanızı önermiyorum 🫶🏻 bebeğim 10 aylıkken başladım şimdi 18 aylık
Mucize0 Rose_07 Bende isterim ama malesef böyle bir şansım yok dönmek zorundayım oyüzden nasıl idare edildi diye konuşmak istedim rahatlamam lazım biraz
Mucize0 busrasya2334 Bende hemen hemen 5 aylık gibiyken döneceğim mecbur. Bazıları çok erken diyor korkuyorum ama mecburum benim gibi bu aylarda işe dönmek zorunda olanları görüp güç alıyorum yoksa kendimi kötü hissediyorum
bebeklerim__ Mucize0 canim kendinde diyorsun mecburum diye. Bebeğine daha iyi şartlar sunacağını soyle kendine yoksa sende onun her anına şahit olurdun
Mucize0 bebeklerim__ Tabiki zaten kim istemez ki her anına şahit olmayı..Rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin
1ogrencianne Mucize0 ilk çocugumda ev hanımıydım. 2 sene kendim baktım. Sonra atanınca kreşe verdim 2 yaşından itibaren. Bunda nasıl yapacağım bilmiyorum. İlk 6 ay evde olurum muhtemelen sonra yarım gün süt izni var. Babaannesi bakarsa yarım gün onda kalır. Daha konuşmadık bu meseleyi de. Eğer zorlanırım bakamam derse son çare ücretsiz izin almayı düşünüyorum 😓 2 yaşında da yine kreşe gider Rabbim nasip ederse 🤲🏻
ogretmenannecik Mucize0 ⅚ aylıkken bırakıp işe döneceğim muhtemelen annem bakacak bir süre sonrasında da bakıcı vs ayarlayacağız. İlk bebeğim olsa belki daha çok üzülürdüm ama evde sadece çocuklar ev işi yemek temizlik döngüsünde olmak psikolojik olarak daha çok zorluyor beni. Okulumda çalışan annelerin hepsi hem fikir işe gelmek bize çok iyi geliyor diyorlar.
Mucize0 ogretmenannecik Böyle şeyler duymak beni çok rahatlatıyor. Yani akşamları haftasonları vereceğim en güzel ilgi sevgi de yetebilir diye düşünmek mutlu ediyor. Diğer türlü sanki başkasına bırakıp elimizi ayağımızı çekiyoruz gibi bi algı var
ogretmenannecik Mucize0 kesinlikle öyle düşünme canım ilk bebeğimi desteksiz kendim büyüttüm gerçekten 10 yıl yaşlandım desem yeridir şuan asla ücretsiz izne falan ayrılmayı düşünmüyorum. Babalar nasıl bırakıp gidiyorsa biz de bırakıp işimize devam edebiliriz. Bizim de mola vermeye bebeğimizi özlemeye hakkımız var.