Happymm 5 ay boyunca hamile kalmak için çok çabaladım kan değerim biraz düşüktü pekmez düzenli sabah aç karnına 1 kaşık içtim işe girdim işe girince çocuk konusu aklımda yoktu işe girdiğimin 2 ayı 1 hafta adetim geçikince tert yaptım hamile kaldım. Doğum yaptım oğlum 9 aylık oldu taşınma işi araya girdi ev toparlamada kimse yoktu destek olacak 9 aylık çocuğumla kendim tek topladım yavaş yavaş eşim çalışıyor. Taşındık eşyaları yerleştiriyoruz benim ayakta duracak takatım yok baş dönmesi oluyordu o yoğunlukta adet günlerimi bile unutmuştum sonra hesapladım 10 gün geçikmem olmuş test yaptım hamileyim kızım oldu.Oğlum 5 , kızım 4 yaşında . Üçüncüye hamileyim hiç stres yapmadım ilk denemede hamile kaldım. 16 haftalık hamileyim. Hiç stres yapma, biliyorum elinde değil ama uğraşacak birşey bulunca onunla uğraşıyorsun aklına bile gelmez emin ol tamamıyla kafanı rahatlatınca hamile kalırsın kendini suçlarsın bu defa neden bu kadar strese girdim hiçte gerek yokmuş dersin.