82anne Sarfaraz_17 yaa şimdiye kadar hep kız tahmininde bulunmuşlardı ilk erkek diyen sizsiniz nasıl anlaşılıyo acaba nub çizgisi doktorun işaretlediğimi yoksa bacak arası mı acaba
3babylovep beybbii bende oğlum olsun çok istedim ama kızmış sağlık la gelsin inşallah cimcime kızım Allah gönlüne göre versin
eminebeyzaa Sarfaraz_17 ayy inşallah, bende kız hissediyordum ama şuan doktorlar bi kız bi erkek dedikleri için kafam çok karıştıı, şuan durum 2-2 cuma günü ayrıntılı ultrason da kesinleşecek inşallah 🥰