derya518_ Kızlar bizim normalde 35 haftalık olması lazım Dı ama 1 hafta geriden geliyoruz yani 34 hafta olucak yarın tam doktor normal dedi buna kilo alması için herşeyi yemeğe çalışıyorum böyle Bi durum yaşayan var mı acaba
Nisanmomy derya518_ bebeklerde 2 haftaya kadar önden girmesi ya da geriden gelmesi normal değerlendiriliyor. Alerjiniz yoksa muz, yumurta, avakado, ceviz, kaşar ve kefir tüketmeye çalışın
derya518_ Nisanmomy her gün yemeğe çalışıyorum dikkat ediyorum bu konuda umarım kilo almıştır 10 gün sonra kontrolümüz var