Gebeliğimin 6. Haftasında protein kaçağı başladı ve doktor önceden olan bir şey olduğunu söyledi çok araştırma yaptım şuan 32. Haftaya geldim ve gebeliğimin 20. Haftasına kadar et tavuk balık yemedim yani proteini düşürdüm sebze ağırlıklı beslendim yani perhiz yaptım ve protein kaçağım düşmeye başladı doktor da azalt haftada bir ye dedi şimdi yiyorum artık ama fazla abartmadan çünkü protein böbrekleri yoruyor tek çare proteini biraz kısmak.