eceinwonderland 6+2 deyim iki gündür çok ama çok hafif kahverengi lekelenmem var peçete görülmüyor bile sadece günlük pedde görüyorum normal mi tedirgin oldum
nilosko_ eceinwonderland ben 7+1 haftalık oldum hep ara ara lekelenmem oldu. Doktor 13 haftalığa kadar normal dedi. Ağrın ve kanaman olmadığı sürece her şey normal, o ağrıda sizi hastaneye götürür dedi. Korkmayın 🫶🏻
eceinwonderland Bebekkuzu kese görülüyor yerleşmiştir yüksek ihtimalle artık yerleşme sonrası kanama olabiliyor mu acaba
eceinwonderland Bu peogestan tam olarak ne oluyor sürekli bunu görmeye başladım vitamin gibi bir şet mi nhlygz
nhlygz eceinwonderland genelde düşük ilacı olarak geçiyor ama lekelenme falan olanlara risk olmaması için bazı Dr lar veriyor
gunelozturkq eceinwonderland progesteron hormon hapidir hatta gebe kalınca kanda progesteron hormonuna bakarlar duşukse progesteron fitil verirler düşük çikarsa kahverengi lekelenme olur sizde bende 5+6haftalikkrn başladı lekelenme progesteron fitil ve iğne kullandım 8+5 deyken lekelenmem bitdi
prs_99100 Benimde 3 kez falan olmuştu o haftalarda rengi kahverengi olduğu sürece sıkıntı yok dedi doktorum, korkma ☺️ sanırım yerleşme kanaması bu oluyor
eceinwonderland Ayy hepinize çok teşekkür ederim içim rahatladı yarın kan verip progesteron a bakıcam merak ettim değerimi
nuroli Kızlar benim de oluyor ama doktorum iğne vermedi progestan alıyorum sadece 4. Gün bugün ara sıra geliyor doktor kan olmazsa korkma dedi ama korkuyorum 4. Gebeliğim 3 düşüğüm var