Zeynepefem
2021 de ilk gebeliğimde iki doz olmuştum. Şimdi ikinciye hamileyim sağlık ocağındaki hemşire yeni bi aşı çıktı bundan tek doz olucaksın demişti. Ama şuan erken doğum riskim olduğu için doktorum aşı olmamı istemedi zaten ilkinde olmuşsun bunda olmasanda olur dedi.