Kızlar ben 18 ekimde kürtaj oldum kürtaj sonrası monodoks antibiyotik ve ilaçlarımı kullandım. Sonra akintim coktu kendi doktorum biteral antibiyotik ve fitil verdi. O antibiyotik bitti aradan 5 gün sonra felan benim pazartesi çok ağrım oldu yakında bir doktora gittim vajinal baktı çok kötü akıntı var dedi yüzü felan değişti kültür aldı yine monodoks antibiyotik ve flagly yazdı ayrıca iğne verdi. Kullan dedi kendi doktorum sorun görmemişti ben korku ile kendi doktoruma geri gittim korkacak bisey yok ilaçları kullan dedi. Neyse dün akşam vajinal kültür temiz gelmiş, crp düşük enfeksiyon yok, idrar yolu enfeksiyonu temiz. Ben bu ilaçlara devam mı edeceğim ne yapacağım bilemedim bugün kendi doktoruma ulaşamadım kaldım öyle aldım ilacı ama kalanları alsam mı bilemedm