Merhaba göbeğime yağ sürmekten hoşlanmıyorum yapış yapış hissiyat beni rahatsız ediyor . Lierac ve biaoil yağı ilk gebeliğimde kullanmama rağmen karnımda çatlaklar oldu. 2. Gebeliğim 32. Haftamdayım az miktarda bepanthol sürüyorum su bazlı olandan çok rahatlatıyor ama bi sakıncası olur mu bilemedim kullanan var mı ?