arkadaşlar bugün 40+0 sancı yok açılma 1,5 cm sadece haftaya çarşambaya kadar bekleyelim dedi doktor 40+6 oluyorum o gün, olmazsa suni sancı verecekmiş, bu şekilde olan var mı suni herkes çok zor diyor bi de sunide de açılma olmaz sezeryana dönerim diye korkuyorum yardımcı olabilir misiniiizzz