Madam123 Kızlar sezeryan göbeğim var kaç ayda gider korse ne kullanmalıyim memnun kaldığınız ürün var mi
zehraulger3838 Madam123 ben korse almadım ama şal ile sarmistim karnımı o ksiiye göre değişiyor bence benim hiç kalmamıştı ama bu gebelikte kalır gibi geliyo 4. Doğum olucak çünkü