Guzelanne56 mlkunal Vestel aldım yaklaşık 1 ay oluyor başka marka kullanıyordum bozuldu2-3 kere ancak kullanmıştım bıde 12 bın servıs ucretı cıkınca attık çöpe garantısı de yoktu Vestel’den çok memnunum nevresım kazak kızımın eşyaları herseyı yıkıyorum hıc bısey cekmedı şuana kdr bebegımın eşyaları bıle sadece nevresim bı tık nemlı kalıyor onda da yarım saat havalandırıyorum o kdr. Ya harıka bıseymıs evde bı parça toz yok kuruyor katlıyorum kaldırıyorum
1devaannesi Ben vestel kullanıyorum çok memnunum makinamdan yaa ne bir gürültüsü nede bir çekmesi ni yaşadım şuana kadar ben nevresim bile attım hiç sorun yaşamadım ne çekme ne yırtılma maşallah ki
1devaannesi mlkunal benimde fikrim yok tu bende araştırıyor dum ailemin yanına gitmiştim geldiğimde eşim vestelin kini almis o ne seçerse aşırı iyi çıkıyor kggjgj çok düşünmemek lazım şans meselesi birazda
trts Bosch Serie 6 kendi kendini temizleyen modeli memnunum küçülme falan da olmadı iyiki var toz haznesini gördükçe her seferinde şükür ediyorum alerjik bı aileyiz
Kimbuneki Yakın zamanda Beko nun 8kg lık modelini aldık. Fiyat performans ürünü, çekme vs. Yapmadı. Kedilerimizin eşyalarında bulunan tüyleri de mükemmel temizliyor.
medias cem özkök’ün kullandığı kurutma makinesi ne diye çok araştırdım. Grundig miş ben de öyle aldım. çooookk memnunum