Sat 27 Eylül ona göre hesapladığımda 7. Haftaya yaklaşıyor ama bugün daha keseyi ilk defa gördük oda vajinal muayenede yani 0.55 cm di kese baya bir geç döllenme oluyor o zaman değil mi ? Geç döllenmenin herhangi bir zararı var mı ilerleyen zamanda nasıl oluyor ?