selam sevgili anneler. bu benim ikinci gebeliğim. ilk doğumum ve gebelik sürecinde ki bütün takibim bht clinicte dr neslihan bahattaydı. kendisinden çok memnundum sağlıklı bir süreç geçirdik fakat hastanenin normalin üstünde fiytları ve hiç bir şekilde hiç bir şeye indirim olmaması sebebiyle bu gebeliğimde başka bir dr ve hastane arayışındaydım. bugün hastaneyle görüşüp doğum paketi için fiyat almak istedim. hastanenin başhekimi olan doktor dahil bütün kadın doğum doktorları pakete dahil yalnızca neslihan hanım pakete dahil değil. bana o kadar saçma geldi ki gerçekten sinirlendim. böyle bir şey olabilir mi ya sizin düşünceleriniz nedir??