2424aa Merhaba kızlar doğum yapalı 4 ay oldu 3. Ayda ilk regl oldum 5 Kasım’da 2. Rgl donemimdi aradan 10 gün geçti olmadım pcosta var bende sizce normal mi doktora görünmelimiyim sizce