Akşam saat 17:50 gibi bir kanamam oldu kızlar asla durmadı yaklaşık 2 saat boyunca kanamam oldu ve büyük büyük parçalar gitti hastaneye geldik yatış yapıldı ama doktor pek olumlu konuşmadı 10+2 deyiz lütfen dua edin bebeğim beni bırakmasın ve tüm bu olanlar 4 yaşındaki kızımın gözü önünde oldu kanamam onun gözü önünde başladı ve devam etti asla yanımdan ayrılmadı o benden çok ağladı